Organizarea unui eveniment nu este chiar floare la ureche. Este nevoie de multa implicare, daruire si printre cele mai importante caracteristici: de seriozitate.
Astazi ne dorim ca in acest articol sa va prezentam aspecte reale ale colaborarii cu o agentie si cum puteti sa evitati situatiile neplacute.
Dupa cum stim, exista pe piata multe agentii "fantoma" care isi desfasoara activitatea mai mult virtual sau construiesc imaginea unei firme serioase vanzand in viata reala doar servicii de consiliere.
Clientii nostri, nu o data s-au plans de colaborari anterioare esuate si experiente neplacute. Iar pentru a va ajuta sa evitati aceste situatii o sa va spunem niste "secrete d'ale meseriei''. :)
1.Agentia aleasa trebuie sa detina un sediu
O firma serioasa va invita la o discutie in urma unei ofertari pe care o acceptati ca fiind potrivita pentru dvs. Dar va invita la sediu, exclus cafenele si altfel de spatii. Deci o firma serioasa detine un spatiu unde isi desfasoara activitatea si tot in acel spatiu stabileste intalnirile cu ai sai clienti. Se procedeaza profesional! Daca agentul te invita la o cafenea pentru o discutie, castiga timp si refuza decent oferta. :P
2.Preturile oferite
Stim ca e ideal sa gasesti oferte minunate unde primesti mii de servicii cu sume mici. Dar intreaba-te cat de adevarat si corect este raportul calitate-pret. Sa nu te mire daca dupa ce ai achitat suma, te trezesti cu niste servicii mizerabile sau servicii lipsa.
Un eveniment implica niste costuri, costuri ce nu dispar peste noapte si nu se fac pe doi lei. Iar daca iti pasa de serviciile primite nu alerga dupa sume minuscule, pentru ca o sa ai parte de o dezamagire.
3.Semneaza un contract
Pare ciudat dar inca exista sute de firme care functioneaza haotic. Contracte inexistente, taxe neplatite si bani disparuti peste noapte. Nu vrei sa ajungi intr-o situatie de genul, asa ca dupa ce stabilesti serviciile de care o sa beneficiezi si le platesti, nu uita sa semnezi un contract. Daca nu ti se ofera, cere-l, este dreptul tau!
4.Informatii multe
Cere toate informatiile de care ai nevoie. Daca vrei sa vezi cum o sa arate cortul tau cere poze si detalii. Cand iti doresti ornamente cere unul de proba. Pentru orice serviciu de care o sa beneficiezi este normal sa primesti informatii si detalii. Daca agentul ezita sa ti le ofere in cadrul intalnirii sa stii ca ceva nu este ok. Informatia este esentiala, nu accepta raspunsuri ocolite si mincinoase.
5.Omul este o carte de vizita
Poate pare putin ciudat sau nu, dar noi credem ca aspectul unui reprezentat de agentie trebuie sa te faca sa ai incredere. Tinuta este importanta in orice moment al vietii. Daca la intalnire agentul firmei respective se prezinta in colanti si face baloane zgomotoase in fata ta (in cazul feminin) sau nu te astepti la servicii fine si rezultate elegante. Haina nu il face pe om, insa il reprezinta! Cum vorbeste si cum se poarta. Daca este o persoana respectuasa si deschisa, parca se leaga deja o intelegere tacuta intre voi! :)
Speram ca am fost de ajutor si nu o sa aveti parte de situatii neplacute in viitor! Atentie sporita si multa bafta.
Va asteptam pe www.daromevenimente.ro
Cu drag,
Ioana Parascan
Event Coordinator
No comments:
Post a Comment