Tuesday, January 26, 2016

'' Hai la marturii cool!''

In prezent tot ce tine de nunta poate avea un touch personal. Acest aspect este important si este de apreciat faptul ca mirii isi doresc ca orice detaliu sa bucure invitatii si sa ii surprinda placut. Iar pentru orice idee indrazneata sau nu, exista cineva care te poate ajuta, fie cu o parere sau cu un plan de bataie. Un Event planner o sa iti recomande oameni cu experienta, plini de pasiune si cu putere de a te surprinde.

Hai lasa pungutele cu bomboane sau ciocolata in cutia cu amintiri si alege sa iti pui la treaba apropiatii, oferindu-le niste seminte (trebuie ingrijite si udate pentru a creste); Sticlute de Limoncello pentru ca este bautura voastra preferata; Mini tablouri pentru ca asa a inceput povestea voastra, la un atelier de pictura; sau un amestec special Hot chocolate pentru ca e iarna si miroase bine scortisoara aia, a doua zi dupa petrecerea ta! :)



Astazi o sa va prezentam in imagini, cateva idei de marturii cel putin interesante. Merita sa ‘’aruncati un ochi’’ ! 


Si ce este cel mai frumos la o marturie altfel, daca nu faptul ca este  plina de personalitate si ca e alegerea ta, gandita cu ajutorul tau, de ce nu facuta cu mana ta :) si in final e o legatura cu povestea voastra.


Poti adauga si un mesaj. Cateva cuvinte care sa iti bucure invitatii.




Ce spui, luam o agenda si notam cateva idei? :P

With love,
Ioana Parascan

#Photopics:Pinterest










Monday, January 11, 2016

Cum " arata" un eveniment reusit?

La inceput de saptamana aproape nimic parca nu poate imbraca haina reusitei, insa noi ne incapatanam de azi sa iti povestim ce inseamna pentru noi un Eveniment reusit !

Primul punct pe care trebuie sa il bifam inca de la primul pas facut in organizarea unui eveniment este pasiunea ! Da, orice munca facuta cu drag este urmata de un rezultat pozitiv. Acesta este de fapt si secretul ! Asa ca, in momentul in care stabilesti niste date si ai certitudinea ca iti doresti evenimentul, next step este contactarea unei agentii care poate lucra cu pasiune pentru a construi o poveste frumoasa, povestea ta !

Din acel moment, totul devine mai simplu. Multe detalii, multe intalniri tarzii, multe cataloage rasfoite si multe cupe de inghetata mancate pe ascuns J Partea aceasta reprezinta cuprinsul povestii tale. De obicei este cea mai lunga parte, cu cea mai multa actiune si locul in care personajele principale si secundare sunt trecute prin tot felul de situatii picante.

Un eveniment, trebuie construit, este o munca dificila dar frumoasa. Un event planner nu se plimba cu o mapa in mana si verifica daca fetele de masa sunt curate, sau aranjamentele florale plasate cum trebuie. Este mult mai mult decat atat ! Iti cauta locatia de vis, iti aranjeaza fiecare masa la centimetru, alearga prin florarii pentru florile alea vazute de tine in nu stiu ce revista, cauta firme de catering si degusta zeci de torturi, etc. Si o face cu drag J

Si dupa ce am trecut prin introducere (cunoasterea, initierea si stabilirea unui plan de bataie) si cuprins (toata partea unde se petrece actiunea cea facatoare de minuni, cu zile lungi si apeluri telefonice dese) ajungem la incheiere. Eiii…pai incheierea este cea mai importanta parte a povestii noastre. Aici vedem rezultatele muncii anterioare si ne bucuram din plin de ele. Aici primim trofeul acela minunat de multumire si reusita. Iar daca partea cu " trofeul" nu este bine inteleasa, este vorba despre Zambet, da…zambetul primit din partea voastra atunci cand evenimentul iese asa cum v-ati dorit. Asa masuram un eveniment reusit ! J

Totul incepe cu o discutie la o cafea !

Ioana Parascan,


Photosource:#pinterest